Kom i form med hjælp fra Liftmore

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Har du svært ved at komme i god form? Det kan være svært at overskue lige, hvordan man skal komme i gang. Hvilke træningstips er gode og hjælpsomme, og hvilke er bare nogle myter? Hvordan er det nu lige, at man skal spise for at opbygge større muskler? Alt dette og mere kan du finde svar til, og de er samlet på et sted – nemlig Liftmore.dk. Her kan du læse mere om, hvad du kan bruge liftore.dk til.

Få tips til din træning

Liftmore lægger mest fokus på vægttræning og styrketræning, hvilket også afspejler sig i deres navn. Dog kan du også læse tips til cardiotræning på siden. Primært er der dog fokus på øget muskelmasse og toning af kroppen. Her får du både tips til, hvordan du bruger specifikke redskaber som f.eks. ab wheel og håndvægte, og du får også introduktion til vægtløftningsøvelser.
Der er på hjemmesiden både tips til helt nybegyndere og til de mere øvede vægtløftere. Desuden er der også tips til vægtløftere under 18 år, der skal træne anderledes, da deres kroppe stadig er under udvikling. De fokuserer også på motivationen bag træningen, hvilket for nogle godt kan være et problem. Der er altså fokuseret på mange forskelligartede aspekter af træningen og der er mange gode tips at få. Men styrketræning og bodybuilding handler om mere end blot træningen. Kosten er også en stor del af det.

Få gode kostråd

Udover blot træningen, er der også en hel side af Liftmore, der fokuserer på kosten. Her er der gode tips at hente i forhold til, hvilken kost man skal vælge, når man gerne vil øge sin muskelmasse. De fleste ved nok, at proteiner er vigtigt i forbindelse med opbygning af musklerne. Men hvor skal man få proteinerne fra, og hvilke kilder indeholder flest proteiner?

På liftmore.dk kan du læse om, hvor proteinerne findes i store mængder, og hvordan de er gode for din krop. Desuden kan du læse om billige fødevarer med proteiner, så du ikke skal ud og bruge en formue på dyrt kød for at få opfyldt dit proteinbehov. Til sidst kan du også læse om, hvor meget protein du behøver, og hvilke andre energikilder, der er gode for dig. Kosten har lige så stor betydning for dine muskelopbygning som selve træningen, så det er vigtigt ikke at glemme kosten, når du begynder at træne.

Få flere informationer om kosttilskud

Mange sportsudøvere, der søger at øge deres muskelmasse, gør brug af kosttilskud. Kosttilskud er ofte proteinpulver, men der er mange forskellige slags proteinpulver. På liftmore.dk kan du læse anmeldelser af de forskellige slags proteinpulver og andre slags kosttilskud som f.eks. koffeinpiller.

Du kan også læse om, hvordan de forskellige slags proteiner hjælper, da nogle proteinpulvere har blandede proteiner og andre fokuserer på et bestemt, som f.eks. kreatin. Der er nogle, som mener at kosttilskud er snyd når man træner, men de har mange fordele. De er især gode, hvis man lever på en vegetarisk eller vegansk diæt, hvor det kan være svært at få opfyldt sit proteinbehov helt.

Del.

Skriv en kommentar